piątek, 11 października 2013

Na dobry początek...

Witam!

   Jestem młodym mężczyzną,który od dłuższego czasu interesuje się boksem do tego stopnia,że skłoniło mnie to do utworzenia bloga. Chciałbym dzielić się w nim najważniejszymi wydarzeniami z pięściarskiego świata,a także z naszego polskiego podwórka. Będę tu także umieszczał nagrania,które mnie zainspirowały i sprawiły,że akurat ten sport stał się dla mnie taki ważny. Tematykę bloga rozszerzę o trening,bo jak wiadomo SPORT TO ZDROWIE! W ramach możliwości będę umieszczał artykuły z ćwiczeniami,dietami i różnymi pomysłami,które pomogą zbudować silną i zdrową sylwetkę. 

   Zależy mi również na wymianie poglądów z innymi ludźmi na temat naszej wspólnej pasji.Myślę,że może to być dla nas ciekawe doświadczenie,a także możliwość poszerzenia horyzontów.Jeżeli jednak komuś nie spodoba się moja działalność, liczę na konstruktywną krytykę, która pozwoli mi się rozwijać.
Zachęcam do częstego odwiedzania tej strony, postaram się być aktywnym blogerem.






Na dobry początek wojna,która mnie zainspirowała- Lennox Lewis vs Vitali Klitschko.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz